Strategija socialiniams tinklams: rengimas ir įgyvendinimas

Write your awesome label here.
  • Išsami kurso apžvalga:
    Skaityti čia
  • Lygis: Vidutinis - Pažengęs
  • Lektorius: Darius Gerulis
  • Studijų trukmė: 4 val. 30min.
  • Video trukmė: 3 val 30 min.
Kurso pristatymas
Komunikuojame didelių ir mažų prekės ženklų balsais ir sprendžiame socialinių tinklų rebusus kasdien, todėl galime nesikuklindami pareikšti, kad dalintis tikrai yra kuo. Kursas naudingas absoliučiai visiems, kurie turi išsikėlę bent menkiausią KPI socialiniuose tinkluose. Žinių bagažą iškrausime ir į jūsų spintą sudėsime 4+ valandų strategijos kurse.
kurso sertifikatas
Sertifikatas įrodo jūsų rinkodaros strategijos rengimo žinias, socialinių tinklų valdymo įgūdžius, rinkos analizės ir prekinio ženklo komunikacijos supratimą.

Plačiau apie kursą

Be strategijos - kaip užsienyje be žemėlapio ar GPS. Todėl prekių ženklams jas rengiančios agentūros tam pasiteklia būrį specialistų. Tačiau socialinių tinklų marketingo strategiją galima pasirengti ir patiems. Šis kursas padės susidėlioti sratategiją nuo - iki, ir bus naudingas, jei sieki nors vieno iš šių tikslų:
  •  Prekės ženklo #1 pozicija rinkoje
  •  Tiesioginiai pardavimai
  •  Efektyvi komunikacija su sekėjais
  •  Sekėjų pavertimas lojaliais prekės ženklo ambasadoriais

Kartu su kursu gausi ir 100 skaidrių apimties šabloną/gidą, kurio pagalba strategijos rengimas bus dar lengvesnis.

Atsiliepimai

Ar patiko? Taip. Ar buvo naudinga? Taip. Ar kažko išmokau? Labai taip. Ar rekomenduočiau? Vienareikšmiškai taip.
Iki šiol iš visų mano praeitų mokymų tai yra pats profesionaliausias ir informatyviausias kursas socialinių tinklų temą.
Kurso apžvalga

Viktorija Cekanauskienė
Website marketing and SEO Ekspertė

Kursas labai patiko. Labai išsamus ir su realiais pavyzdžiais, ko man dažniausiai ir trūksta. Žinias greičiau ir lengviau perimu per praktiškai panaudotą teoriją, o ne tiesiog per sausą teoriją. Taip pat patiko tai, kad su strategijos skaidrėmis leidžiama susipažinti ne tik kurso metu, bet ir jas paliesti, panagrinėti pačiam ir naudoti savo ateičiai.

Dovilė Rusteikienė
Co-founder at MB "Digitasodas"

Course contents

Verslo Vystymo Vadovas

Darius Gerulis

Tavo kompasas socialinių tinklų džiunglėse

Darius misija - kad kiekvieno kliento socialinių tinklų komunikacija būtų NEPRIEKAIŠTINGA ir tik tokia, kuri pasiteisina. Didžiąją dalį karjeros koncentravęsis į pardavimų meną, šiuo metu Darius gilinasi į kardinaliai skirtingų klientų rinkodaros situacijas ir ieško geriausių būdų reklamos įgyvendinimui. Kalbindamas potencialius klientus ir rengdamas jiems pasiūlymus, per mėnesį Darius nagus prikiša prie daugiau nei 10 skirtingų prekių ženklų
Created with