Strategija socialiniams tinklams: rengimas ir įgyvendinimas

Write your awesome label here.
  • Išsami kurso apžvalga:
    Skaityti čia
  • Lygis: Vidutinis - Pažengęs
  • Lektorius: Darius Gerulis
  • Studijų trukmė: 4 val. 30min.
  • Video trukmė: 3 val 30 min.
Kurso pristatymas
Ne tik patiems vykdant didelių ir mažų prekės ženklų komunikaciją, bet ir per patirtį bendraujant su įvairiausiomis įmonėmis dėl kasdienių social media iššūkių sukaupėme žinių, kurios yra naudingos absoliučiai visiems, siekiantiems apčiuopiamų tikslų iš socialinės medijos veiklų. Šį žinių bagažą atiduodame <4 valandų strategijos kurse.
kurso sertifikatas
Sertifikatas įrodo jūsų rinkodaros strategijos rengimo žinias, socialinių tinklų valdymo įgūdžius, rinkos analizės ir prekinio ženklo komunikacijos supratimą.

Plačiau apie kursą

Be strategijos - kaip užsienyje be žemėlapio ar GPS. Todėl prekių ženklams jas rengiančios agentūros tam pasiteklia būrį specialistų. Tačiau socialinių tinklų strategiją galima pasirengti ir patiems. Šis kursas padės susidėlioti sratategiją nuo - iki, ir bus naudingas, jei sieki nors vieno iš šių tikslų:
  •  Prekės ženklo #1 pozicija rinkoje
  •  Tiesioginiai pardavimai
  •  Efektyvi komunikacija su sekėjais
  •  Sekėjų pavertimas lojaliais prekės ženklo ambasadoriais

Kartu su kursu gausi ir 100 skaidrių apimties šabloną/gidą, kurio pagalba strategijos rengimas bus dar lengvesnis.

Course contents

Verslo Vystymo Vadovas

Darius Gerulis

Tavo kompasas socialinių tinklų džiunglėse

Darius misija - kad kiekvieno kliento socialinių tinklų komunikacija būtų NEPRIEKAIŠTINGA ir tik tokia, kuri pasiteisina. Didžiąją dalį karjeros koncentravęsis į pardavimų meną, šiuo metu Darius gilinasi į kardinaliai skirtingų klientų rinkodaros situacijas ir ieško geriausių būdų reklamos įgyvendinimui. Kalbindamas potencialius klientus ir rengdamas jiems pasiūlymus, per mėnesį Darius nagus prikiša prie daugiau nei 10 skirtingų prekių ženklų
Created with